نفی کوره های آدمسوزی توسط احمدی نژاد یگانگی فاشیزم مذهبی با فاشیزم هیتلری

 

Nawid_akhgar@hotmail.com

 

 

نوید اخگر

 

آقای محمود احمدی نژاد که برای شرکت در کنفرانس اسلامی در عربستان سعودی بسر میبرد طی یک نشست خبری عنوان کرد که وی قبول ندارد که "هیتلر رهبر آلمان نازی ملیونها یهودی را در کوره های آدمسوزی سوزانده است."

 

 

این گفتار که در سالهای گذشته از دهان فاشیست های شناخته شده و هواداران هیتلر و آنتی سمیت ها معروف و تبهکاران ضد یهود در برخی از کشور ها شنیده شده و با پیگرد های قانونی مواجه بوده است ، امروز از دهان آقای احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور کشور ایران شنیده میشود.

 

قبل از هر چیز بعنوان یک نویسنده مستقل که سالیان  در دفاع از حقوق مردم محروم فلسطین نوشته و سخن گفته ام و در کنار آن از حقوق مسلم یهودیان و کشور اسرائیل به دفاع برخاسته ام قلبا و عمیقا بعنوان یک ایرانی از جامعه یهودیان که با آن وضع فجیع در جنگ جهانی دوم توسط گشتاپو ها و ماموران اس اس و جنایتکاران فاشیزم هیتلری در کوره های آدمسوزی سوزانده شده و بقتل رسیدند از گفتار عمیقا ضد انسانی و فاشیستی آقای احمدی نژاد پوزش میخواهم.

 

پوزش من از جامعه یهودیان و عرق شرمی که از گفتار و سخنان آقای احمدی نژاد دامن  من وهر ایرانی انساندوستی را میگیرد عذاب وجدانی است نظیر آنچه نسلهای کنونی جامعه روشنفکری آلمان پس از هیتلر بر دوش خود حمل میکنند افرادی که نه ربطی به جنایات هیتلردر آلمان نازی دهه 40 میلادی دارند و نه در آن سالها اساسا زاده شده بودند  ولی عذاب وجدان از شناعتهای هیتلر دامان آنان را ول نمی کند. امروز هر ایرانی با تبری جستن از این سخنان ضد بشری به امید نشاندن این جانیان در دادگاه های بین المللی روز شماری میکند.

 

مسلما این گونه سخنان میتواند با پیگرد های قانونی از طرف جامعه یهودیان و کشور اسرائیل همراه باشد و حلقه محاصره را بر فاشیزم مذهبی ولایت فقیه هر چه تنگ تر گرداند.

 

سخنان ابلهانه احمدی نژاد در کنفرانس اسلامی عربستان که موجب مضحکه نمایندگان قرار گرفت خود نشان از سطح دانش و آگاهی افرادی دارد که با زور سلاح و ترور و کشتار 70 ملیون ایرانی را به اسارت گرفته اند.

 

آقای احمدی نژاد در سخنان خود که از خبرگزاریهای متعدد نیز پخش شد گفت که بعضی از کشور های مسلمان مورد تهدید قدرتهای بزرگ قرار دارند و بدینوسیله خواستار تصویب یک پیمان نظامی – امنیتی گردید و از کشور های اسلامی خواست هر تهدیدی را بر علیه کشور های اسلامی تهدید بر علیه خود تلقی کنند.

به آقای احمدی نژاد و ام القرای تروریزم بین المللی باید خاطر نشان کرد که طالبان و بن لادن هم چنین افکاری را در سر میپرورانیدند لیکن چون دیر به صحنه بین المللی وارد شده بودند کاری در این گونه موارد از پیش نبردند.

 

مسلما افق سرنگونی رژیم و ترس از  سقوط ولایت فاشیستی- مذهبی حاکم بر ایران         آقای احمدی نژاد و ولی فقیه را بفکر  بستن پیمانهای نظامی – امنیتی با دیگر کشور ها  برای پیشگیری از خطر سرنگونی انداخته است.

 

 خبرگزاری بی بی سی  گاف آقای احمدی نژاد را بدون برخورد به آن عنوان کرد .

 

 آقای احمدی نژاد در سخنان خود از" ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی با عنوان خادم الحرمین الشریفین"  نام برد لقبی که به گفته خبرگزاریها تنها متعلق به ملک فهد میباشد.

 

جای بسی شگفتی است که سقوط هواپیمای باری و اسقاطی از رده خارج شده خبرنگاران و مخبرین واکنشی در مقام ریاست جمهور که با هواپیمای تشریفاتی 60 ملیون دلاری که هفته گذشته برای راحتی ایاب و ذهاب ایشان و دیگران سران رژیم ابتیاع گردید بر نیانگیخت.

البته به دستور وزارت محترم اطلاعات و شخص آقای اژه ای برادران حزب الله سریعا پس از سقوط هواپیمای اسقاطی در محل حضور یافتند و برای آرامش روح جان باختگان و دلداری دادن به بازماندگان بر علیه امپریالیسم امریکا که تحریمهایش باعث چنین سوانحی میگردد به شعار دادن پرداختند و متذکر شدند که  خرید هواپیمای تشریفاتی 60 ملیون دلاری دور از چشم امریکای جهان خوار و صهیونیسم بین المللی صورت گرفته و ربطی به تحریمهای امپریالیسم امریکا ندارد.

 

 

تاریخ 8 دسامبر سال 2005 میلادی      سوئد   استکهلم

ادرس سامانه اینترنتی

نوید اخگر

http://www.nawidakhgar.com/